Garantie op edelstalen sieraden bij Kalli Jewelry
Bij Kalli Jewelry krijg je 12 maanden garantie op al onze Edelstalen sieraden. Hier zijn de belangrijkste punten die je moet weten over onze garantie:
De garantie gaat in op de dag dat je het sieraad hebt gekocht of besteld. Zorg ervoor dat je je aankoopbewijs of factuur bewaart. Als je gebruik wilt maken van de garantie, kun je het sieraad terugsturen naar de Brandstore in Uden of als consument terug gaan naar de winkel waar je je aankoop hebt gedaan. Kalli Jewelry zal het sieraad dan beoordelen. Bekijk alle retourstappen via onze website op de pagina “Retourneren.”
Als reparatie niet mogelijk is of het sieraad niet meer op voorraad is, zoeken we samen een passende oplossing. Het is belangrijk dat je je sieraden goed gebruikt en onderhoudt. Schade door onjuist gebruik valt niet onder de garantie. Kijk voor tips over het onderhoud op de pagina “Verzorgingsadvies.”
Wat valt niet onder de garantie?
- Artikelen zonder aankoopbewijs of factuur.
- Artikelen die op de “Specials”-pagina van onze website staan.
- Beschadiging of verkleuring door normale slijtage, verkeerd gebruik of verkeerde behandeling.
- Bewerking door iemand anders dan Kalli Jewelry (bijvoorbeeld voor het op maat maken van een sieraad).
- Artikelen ouder dan 12 maanden.
Heb je vragen of wil je iets overleggen? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons een e-mail sturen via info@kallijewelry.nl of bellen tijdens kantooruren op 0413-250787.
Op alle Kalli Jewelry producten is de wettelijke garantie van toepassing. De aangeboden garantie van Kalli Jewelry doet geen afbreuk aan de bedoelde wettelijke regelen deze kan naast de wet worden ingeroepen.
Waarschuwing:
Een Kalli-sieraad is niet geschikt voor kinderen jonger dan 36 maanden, vanwege verstikkingsgevaar. Houd sieraden altijd uit de buurt van baby’s en jonge kinderen, het is geen speelgoed.