Officiële kallistore - sinds 2006
Gratis verzending vanaf €50 (NL)
Voor 15:00 besteld - zelfde dag verzonden
Co2 neutraal verzonden

Retourneren

Alles over ons retourbeleid

Retourneren bij Kalli Jewelry voor consumenten

Heb je een sieraad gekocht in onze Kalli Jewelry Brandstore in Uden en wil je het retourneren?

Ga dan met je sieraad en je aankoopbewijs naar de Kalli Jewelry Brandstore in Uden waar je het hebt gekocht. Zij zullen hun best doen om je verder te helpen!

Heb je een sieraad gekocht bij één van onze Kalli Partners en wil je het retourneren?

Ga dan met je sieraad en je aankoopbewijs naar de winkel waar je het hebt gekocht. Zij zullen hun best doen om je verder te helpen!

Als je online op onze website hebt besteld en je bent niet tevreden of het sieraad functioneert niet zoals het moet, dan mag je het retourneren per post. Volg dan de stappen hieronder.

Je kunt de artikelen op eigen kosten naar onze Brandstore in Uden sturen. Als je de retourmelding binnen 12 maanden maakt, zorgen wij voor een nieuw sieraad of een andere passende oplossing.

Stappen om te retourneren

  1. Stuur ons eerst een e-mail via info@kallijewelry.nl, zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Voeg het aankoopbewijs toe en noteer duidelijk waarom het artikel wordt geretourneerd in je e-mail.
  2. Verpak de sieraden per stuk of set (bijvoorbeeld oorbellen) in de originele, gesloten verpakking. Zorg dat de artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet kunnen beschadigen tijdens het transport. Let op!: jij bent verantwoordelijk voor het retourpakket. Zonder een Track & Trace-code kunnen wij geen onderzoek starten als het pakket zoekraakt.
  3. Zodra we het pakket hebben ontvangen, verwerken we je retour zo snel mogelijk. Controleer ook onze garantievoorwaarden om te zien of je retour onder de garantie valt.

Heb je vragen of wil je overleggen? Neem gerust contact met ons op via e-mail info@kallijewelry.nl of bel ons tijdens kantooruren op 0413-250787.

Retourneren bij Kalli Jewelry voor zakelijke klanten

Indien je als Kalli Partner graag een retour wilt aanmelden kun je de onderstaande stappen doorlopen, je kunt de artikelen dan op eigen kosten retour sturen naar ons kantoor. Wanneer je dit binnen 12 maanden bij ons aanmeldt, zorgen wij voor een nieuw sieraad of een passende oplossing.

Stappen om te retourneren

  1. Stuur ons eerst een e-mail via info@kallijewelry.nl, zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Voeg hierbij het aankoopbewijs van je klant toe of de factuur van je bestelling en noteer duidelijk de omschrijving van de reden voor het retourneren.
  2. Verpak de sieraden per stuk of set (bijvoorbeeld oorbellen) in de originele, gesloten verpakking. Zorg dat de artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet kunnen beschadigen tijdens het transport. Mocht je artikelen als Kalli partner beschadigd hebben ontvangen, dan vragen we je eerst een melding te doen via ons emailadres: info@kallijewelry.nl. Let op!: jij bent verantwoordelijk voor het retourpakket. Zonder een Track & Trace-code kunnen wij geen onderzoek starten als het pakket zoekraakt.
  3. Zodra we het pakket hebben ontvangen, verwerken we je retour zo snel mogelijk. Controleer ook onze garantievoorwaarden om te zien of je retour onder de garantie valt.

Heb je vragen of wil je overleggen? Neem gerust contact met ons op via e-mail info@kallijewelry.nl of bel ons tijdens kantooruren op 0413-250787.